Evet arkadaşlar,kariyerim kazaya kurban gidince,hem canım sıkılmasın hem de forum adına yararlı bir şey yapayım diye genç oyuncu araştırması yaptım..Bakalım beğenecek misiniz??
Alex;Çoğunuzun bakmış hatta satın almış olabileceği bir oyuncu...

Daniel Viteri:Genç değil ama özelliklerine rağmen,ücreti uygun bir oyuncu..ayrıca bi kaleci için 24 genç sayılır :D

Yessu Cabrera:Bu adamı gördüğümde inanamadım..:) bu yaşta bu özellikler gerçekten çok iyi...

Santiago Trellez:Bir diğer süper oyuncu kanımca..Cabrera ile ikisi bir takıma yakışır :p

Nestor Duarte:Pek içinizi açmayabilir ama bu yaşta bir defans için bu özellikler iyi gibime geldi..

Oswaldo Rodriguez:Bu adamı da tuttum..
