oguz vıdoe guzel hazırlamıssın guzelde anladım yaptım face semıh senturkku yalnız faıld bende sole bısey dedı runy tıme eror 9 dedı ama face oyuna gorundu sole bısey oldu gol attım ama semıh halen eskı yuzu duruyor sadece gol krallıgında yaptıgım face gozuo oyun oynarken gene eskı face oluyor neden acaba calısıorum aksam 7 den ıtıbaren msn deyım yardımı dokunacak kısıler msn mı eklıyebılır M.r_Alee@hotmail.com oguz sen eklersen daha cok yarımın dokunabılır dıe dusunuyorum bu facede cok iyisin