Orjinal Mesajı Yazan: Football Manager
15 tane :eek:
Martins demiştir artık "Bıktım artık sizinde kupanızında ....." :D:D:D:D
yha ben yerleştirmedim martins kotu cektigini biliyorum aslndada butun takım cekti kaleciler bile cekti napabilirim keske kırmızı kart gorseydi :D:D