faruk1907 Arkadaşlar FIFA 08 DE Manager modunda neden Fenerbahçe nin stadyum seviyesini 4 yapmışlar Beşiktaşınki 6 mesela başka liglerin dandik takımları bile 5-6 .Bunu nasıl düzeltebiliriz?
EBA79 yanlız abicim beşiktaş 6 ama fenerbahçe'nin 4. kademesi ile aynı parayı veriyor bu snn yararına;)