gsliyusuf Arkadaşlar ben pes 2008'i aldım yükledim herşey bittikten sonra oyuna girerken PES 2008 not installed hatası veriyo bi yarım edersin çok sevinirim çok makbule geçer.Şimdiden yardım edeceklere teşekkürler
ua_boys of hell Dosyaları çıkarttıktan sonra diyorsa Game(R)TURK dosyasına tıkla ve kayıt defterine ekleyerek bir dene
gsliyusuf O dosyaya tıkladığımda aynen yukarıdaki resimdeki gibi oldu.Çalıştıra basınca İnternet açılıyo, sonra yine aynısı bi daha geliyo kaydet e bastığımda ise bu dosyayı bir yere kaydetmemi istiyo.
1907kenan2007 bu oyun oynayamazsin cunku kurulu degil indirklerini çope atabilirsin ama önce crack 'i dene eger olmuyorsa yeni bi crack indir........
gsliyusuf Yardımlarınız için teşekkürler ben bu oyunu indirmedim aldım ama aldığım yerde indirmişler heralde
gsliyusuf 1-2 tane de crack denedim ama olmadı demek ki cracktan değilmiş.Ayrıca oyunu yüklerken şöyle yazıyor oyun yüklenirken sizden şifre ya da crack istemez .