Hepiniz sağolun,transfer yorumlarına da teşekkürler:)
Şampiyonlar ligi grubumu söylememiştim onu söyliyeyim:)
Barcelona
Stutgart
Redstar
Roma
Grupta ilk maçımızı Redstarla yaptık.Karşı takım kırmızı yedikten sonra iyice rahatladık ve 4-1 gibi net bir skorla evimizi döndük:)

Ligde ise Inter ile 1-1 berabere kaldık ;/
