Arkadaşlar oyunu henüz aldım ve kurdum. Ancak Sağ altta sanırım versionu belirten 1.1xxx vs. giden bir rakam gözükmekte..
Aceba yama oyunla birlikte mi geldi yoksa yamayı kurmammı gerekli?
Eğer yamayı kurmam gerekiyorsa yamanın getirdiği yeniliklerden kısaca bahsedermisiniz?
Eyw..