arkadaşlar stad yaparken rhinoyu kullanıyoruz ama rhino ücretli olduğundan kullanamıyom bi sitede google sketchup adında rhino gibi bi program var kullananlar güzel diye kolay kullanılıyo diyor ama ben bişey yapamadım bu programla güzel stadlarda yapılıyo bu programı iyi kullanan varmı bi tutorial yayınlansa fena olmaz hem stad yaparken daha kolaylık olur belki