AzRaEL_18 yha arkadaşlar master lig için gs fb felan formalarını ekledim ga gb pa pb pc pd felan die oyunda çıkmıo hiç biri nasıl olcak yardım edermisiniz ... ?
pence_emir oyuna başlamadan master league ekranında 1 ve 2 tuşlarıyla seçeceksin yukarıda çıkıyor hatta
AzRaEL_18 yha abi ii de kitserver normal maç yapınca forma seçmemesi çok kötü olmuş yha heryönle ii olmamış face de eklenmio formada seçmio kötü yha bence :(:(