hayal.gozlum ya arkadasşlar herkes attıgı golleri videoya kaydetmiş. attıgım golleri nasıl videoya kaydedicem anlamadım. help!!!
Inanc58 fraps adında program var programın çalıştırıp oyuna gir tabi bu programla nasıl kayıt yapacağını ufak bi araştırmayla öğrenebilirsin.oyuna girdikten sonra neyi kaydetmek istersen oraya gel bu program videoya çevirecektir.
hayal.gozlum arkadasım saolda. programın linki falan varsa versen iyi olur. ßide programla ilgili ßilgiye nerden ulasaßilirm. yine cok saolll
batuhan007 hayal.gozlum bak şimdi !!!reklam gibi annaşılmasın!!! http://www.fraps.com a girersen istediğin bilgiye ulaşabilir,programı indirebilirsin.bi teşekkür yeter.