egemen450 ben everton takımıyla 2009 kasım ayına kadar geldim.Sonra oyundan çıktığım zaman crush drumps dosyası hatası felan çıktı ve kayıda bi daha girdiğimde atıo beni oyundan crush drumps hatalı dio ne yapabilirim ?? not:türkçe yamasına üyeyim.