Daha önce sitede karşılaşmadığım için sizlerle paylaşma gereği duydum.
Menajer Modda Futbolculara antrenman yaptırmayı bilen varmı ? Belki vardır ama bilmeyenler için söylüyorum...
Menajer modda Officeye girin daha sonra clendar ( yanlış yazmış olabilirim takvim işte :D ) oraya girdikten sonra haftanın maç yapmadığınız 1 gününe gelin.
Sağ alt tarafta 1 buton göreceksiniz. O Butona tıklayın. İsterseniz Forvet Oyuncularına isterseniz Ortasaha oyuncularına isterseniz Defans'a isterseniz Kaleciye antrenman yaptırabilirsiniz. Ama bunu ancak haftada 3 gün yaptırabiliyorsunuz 4. Gün yaptıramıyorsunuz.
Bu sayede 1 oyuncu yılda 2-3 değer artabiliyor dikkatinizi cekerim... :)
Saygılar...