N.G. BARISH Iste Bombayi patlaytiyorum buyrun Ankara 19 Mayis Stadi http://rapidshare.com/files/87106884/ankara_19_may__305_s_stad__305_.rar.html rar sifresi icinde Stadi FIFA 08 Anadizinine yükleyin Burdan hazirlamayi yapan Galatasarayli67´ye tesekkür ederim
galatasarayli67 fifa 08 ana dizinine yükliceksin;) ardından fathbuilderı çalıştıırcaksın ;) bu kadar;)
BLACK EAGLE5 EMEĞE SAYGILI OLMAK GEREKİR GÜZEL BİR ÇİZİM OLMUŞ TEBRİKLER AMA TSL 14 STADYUM YAMASINDAKİ ANKARA 19 MAYIS STADYUMU DAHA GÜZEL BİR ÇİZİM BANA GÖRE...
cangele9 aslında seyirci fazlalığından pek ayrıntı gözükmüyo aslında bu stad çok güzel N.G BARISH ta bu fazla seyirci olayını azaltacak o zaman bence kalitesi dahada belli olacak
kzmn cok gusel iki isteim var sarac olu ve ali samiyen yprm sının 14 tsl stad paketınde inönü spr sarac olu ve ali samiyen hic zevk vermio sen yapa bilirimisn
No_FeaR_GS süper olmuşda online oynarken sorun çıkarır mı ben indridim ama karşımdaki indirmese bile?
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: oki1905_gs süper olmuşda online oynarken sorun çıkarır mı ben indridim ama karşımdaki indirmese bile? Sorun cikar cünkü oyunun Database´i degisiyor, ve farkli DBlerle oynanmaz.
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: cacagri ya arkdaşlar ben 19 mayıs stadyumunu indirdim ama rar şifresi olmuyo hemde nereye yüklüycem FIfanin ana dizinine yükliyceksin, Sifreyide özel mesaj olarak attim;)