metalman başlıktanda anlaşıldığı üzere **arkadaşlar pes 2008 de fifa 2008 de olduğu gibi topu ayağımdan açarak koşamıyorum.**yardım ederseniz sevinirim.inşAllah bu konu kitlenmez öteki konunun kitlenmesini de anlamış değilim açıkçası.:confused: