fenerbahcenın ılk sezon transfer butcesı 60m ytl ye kadar yukselıor...bırde yıldırma polıtıkası ıle oyuncuyu kendıne cekersen olur...zaten kadro saglam.kupada da belırlı bı yere geldıgınde oyuncular gelıor...
vandervaart ımza attı yanı free transfer bu sezon basında... en cok para odedıgım oyuncu vıncent kompany oldu 40m ytl...
asıl onemlı olan ıyı antrenman programı hazırlayabılmekte.o gelen oyuncular cok cuzı mıktarlara geldı.ben daha cok antrenorlere onem verıorum.bırde transfer butcesını yukselttıgınde klubun borcu coook oluyor kovulma rıskın war :S
NOT:yorumdan cok kadroları gosterın lutfen !
EK:bu arada CM 01-02 den bu yana oynuyorum hıle ıle pek ısım olmaz :)