Vestel2007 evet arkadaşlar pes 2008 NTVspor skorbord geldi ama Euro 2008 ile karışık bir skorbord ben çok beğendim:d tabi siz beğenirseniz:d LİNK: http://www.gamingaccess.com/index.php?news_id=10238 (ALINTIDIR)HeLLCuRSe
QURTULUSH_ kardeş bu euro 2008 resmi sadece milli takımlarda mı yoksa tüm maçlarda mı var??(alıntı olduğunu yaz)
C.Ronaldo10 **Hatta Bu Konuyu Hemen Silmen Lazım Çünkü Bu ScoreBoardı Yapan Kişi İzinsiz Alınmaz Diyordu;)**
By_HaCKeR Yama Benden İzin Alınmadan ALıntı Yapılmıştır.Yamanın Sahibi Benim.Konunun Kilitlenmesini Veya Alıntı Yazmasını Yönetcilerden İstiyorum.İzinsiz Alınmaz,Kullanılamaz Yazmışız Alıntı Yaz Veya konu Kilitlensin... Bu Arada Bütün Maçlarda Gözükür...
_M e E r t y z_ **Konu kilitlenmeli bencede.Sahibi dururken izinsiz alıntı yapmak emek hırsızlığıdır.**
uurture Orjinal Mesajı Yazan: By_HaCKeR Yama Benden İzin Alınmadan ALıntı Yapılmıştır.Yamanın Sahibi Benim.Konunun Kilitlenmesini Veya Alıntı Yazmasını Yönetcilerden İstiyorum.İzinsiz Alınmaz,Kullanılamaz Yazmışız Alıntı Yaz Veya konu Kilitlensin... Bu Arada Bütün Maçlarda Gözükür... Sahibi Hell nasıl benim diyebiliyorsun...
C.Ronaldo10 Orjinal Mesajı Yazan: Alexander Orjinal Mesajı Yazan: By_HaCKeR Yama Benden İzin Alınmadan ALıntı Yapılmıştır.Yamanın Sahibi Benim.Konunun Kilitlenmesini Veya Alıntı Yazmasını Yönetcilerden İstiyorum.İzinsiz Alınmaz,Kullanılamaz Yazmışız Alıntı Yaz Veya konu Kilitlensin... Bu Arada Bütün Maçlarda Gözükür... Sahibi Hell nasıl benim diyebiliyorsun... Uğur O Zaten Hell:D
tturkuazz Bunu her hakkı saklı değilmi ben öyle biliyodum arkadaşlar...!Alıntı yapmasaydın.zaten orjinali yokmu...!
ATMOSFER13 kardeş bak çok güzel ama sen hiç anlatmamışsınki dersen eğer dosyada kurulum var oda hiç anlatamamış sen bana iyice anlat yaw ne olur