arkadaşlar lütfen yardım... :( bi forum bölümüne ilk defa yazıyorum belkide !!!! crash dumps hatası yüzünden nerdeyse pskolojm bozuldu....yapmadığım kalmadı bir türlü düzelmiyor,,oyunda 3.yılıma geçerken hep atıyo..silip baştan yükledim olmadı ! masa üstüne koydum olmadı,tekrar belgelerimde bi dosya daha oluştu..o dosyayı sonra sildim yine olmadı !!! ne yapmam gerek bi çözümü yokmu yardımcı olana motorumu bile vericem artık o derece