Arkadaşlar ağ bağlantısı ile kendi bilgisayarıma attığım fifa 2008 açılmıyor.No dvd crack te indirdim yine açılmıyor.Ne olabilir.Ekrana hata vs. de gelmiyor.Sadece farenin yanına kum saati geliyor.Bi süre sonra gidiyor.Lütfen yardım!!!!!!!
Belki regleri yapmak gerekiyo olabilir nasıl yapılacak söylermisin sorun o ise........