Venom Flood yapmak(üstüste mesaj yazmak) yasaktır. Hamachi üzerinden mi oynuyorsunuz, eğer öyleyse aynı ağa bağlandığınıza ve ikinizin de çevrimiçi olduğundan emin olun ve oyunu kuran arkadaşın Run As Server seçeneğini işaretlemiş olduğundan.
mr_oy Orjinal Mesajı Yazan: Venom Flood yapmak(üstüste mesaj yazmak) yasaktır. Hamachi üzerinden mi oynuyorsunuz, eğer öyleyse aynı ağa bağlandığınıza ve ikinizin de çevrimiçi olduğundan emin olun ve oyunu kuran arkadaşın Run As Server seçeneğini işaretlemiş olduğundan. ben sorunu çözdüm bunların hiçbiri değilmiş arkadaşta kaspersky açıkmış ondan (ayrıca flood yaptığımı biliodum ama mecburen yaptım çünkü acildi gerçekten)nese yinede sağol:D