DDT1 ARKADAŞLAR BENİM BİLGİSAYARIMDA FIFA 07 VARDI SONRA SİTEDEN BEŞİKTAŞ 2003 KADROSU VE FORMALARINI YÜKLEDİM SONRA OYUN BOZULDU LÜTFEN PROFİLLER VEDE MY SQADSY YEDEĞİ OLAN VARSA BANA LİNK VERSİN LÜTFENNNNNNNNNNN
FJL dağhan kardeşim işte linkler rapidshareden işte: http://rapidshare.com/files/86767898/D._My_Squads.html http://rapidshare.com/files/86767897/A._Profiles.html profiles yada my squads belgelerim > fifa 07 > my squads yada belgelerim > fifa 07 > profiles içine yapıştır tamamdır ok?