Peki siz nasıL tepkinizi gösteriyorsunuz Atatürk'e, TSK'ya Türkiye'ye yapıLan karaLama videoLarı ve artı bu PKK Lehtarı videoLarı yayınLamaktan hiçbir çekince duymayan YOUTUBE'a arkadaşLar ?
Durun tahmin edeyim; hiçbir şekiLde.
Sen hem Türkiye'de en çok tıkLanan siteLerden biri oLacaksın, hem de o üLkeye aLehtar ne kadar video varsa yayınLanmasına müsade edeceksin...
Siz de "vayy nasıL kapatıLır haksızLık saçmaLık" diye bağırın burda!
Sizin bir yaptırım kabiLiyetiniz yok bari bırakın devLet bir yaptırım uyguLasın, ha bu kadar karaLamadan sonra yaptırıma karşıysanız onu da söyLeyinde biLeLİm.
Neyi savunup neye isyan ettiğiniz beLLi oLsun