Vestel2007 arkadaş sen böyle mesajı üç kere yazarsan cevap vermezler lütfen düzgün yaz ___________________________________________________________________________ Sivasspor1 Fenerbahçe4
JCNTA yaa birde bişey sorcam ya pes 2008te illa 9 krampon mu olacak burdakilerin hepisini kullanamazmıyız???
arda41 yha kramponLarın kuruLumunu ayrıntıLı anLatıcak biri war mı ggs le import La demişssiniz ama bişe anLamadım...:(
deadly_tempest Orjinal Mesajı Yazan: JCNTA ayagında değil arkadasım nese ya bilen yok sanırım... arkadasım oyunda sadece 9 tane kullanabilirsin aralarından secip onları nimport et...
111222 arkadaşım ben nasıl bunu pes 2008'e nasıl atacam bir yardımıcı olurmusun ben yeniyim bilmiyomda