Sapphire HD 2600 AGP8x alıcam Pes 2008 high kalitede açar mı? Cevaplarınız için sağolun.
**Tabi ki de açar**
Orjinal Mesajı Yazan: TrSport Tabi ki de açar
Orjinal Mesajı Yazan: TrSport
Tabi ki de açar
High kalitede açar yani :confused:
bi kere hd ise kesin açar
için rahat olsun
açmazsa iki gözün önüme aksın tabi ki açar
bende his ddr3 2600xt var hersey ful 1 gr kasma yok ama benimki pci
Tamam arkadaşlar, sağolun.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: