Ottoman SÜPER!!! İŞLER YOLUNDA!!! Abi inanılmaz bişey oldu babam oyunu kapatmış bende save lememiştim.Baktım tekrar Covntry maçı ama bu sefer 2-0 yendim o da zar zor Rooney sağolsun Kaleciler yine 9:(
Ottoman İŞLER GÜZEL GİDİYO Beyler Marcelonun performansına bi bakın adam ST oldu çıktı:D Bence Gareth Bale'den 1000 kat daha iyi
Ottoman Pek değil ama yinede deplasman için iyi skor ne de olsa rövanşı war ;) Sırada League Cup Final var Derby le bakalım nolcak
Ottoman General die bi arkadaş Liverpool için bi taktik vermişti onu kullanıyorum ama beni bol gollü maçlar pek beklemio Taktiğim için tıkla
karems bu taktigi biliyorum eger takip ediyosan bizim barca-madridler-valencia ortak kariyerinde bu taktikle oynuyorum ben ama 1-2 sene sonra oyununu çözüyolar yeni taktik bulman gerekiyor.
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: karems bu taktigi biliyorum eger takip ediyosan bizim barca-madridler-valencia ortak kariyerinde bu taktikle oynuyorum ben ama 1-2 sene sonra oyununu çözüyolar yeni taktik bulman gerekiyor. Oke bakarım zaten bu sene başladım VEEE ŞAMPİYOOONN( tabi lig kupası:D )