Arkadaşlar 5 sezondur bu kariyeri oynamam dolayısıyla bu kariyeri bitirme aşamasındayım.Son kararımı Cuma günü vereceğim.Bilgisayarımda bazı sorunlar var. Ama bu karşyeri bitirmemin asıl sebebi yeni bir kariyere başlayacak olmamdır.Bugüne kadar yorumlarını eksik etmeyen herkese teşekkürü bir borç bilirim.
Saygılarımla