bence eğer yapmadıysan ekran kartın sürücüsünü güncellemelisin. çünkü ürünün yanında gelen sürücü eski sürüm oluyor genelde. benim sistem p4 3.06 ghz 1 gb ram ati x1600xt gerçi benim kart biraz daha iyi ama high'da 1024x768 çözünürlükte oynuyorum. güncellemeyi yap çok farkedecek göreceksin. bir de forumdan kitserver bul o da çok farkettiriyor. ama zaten yanılmıyorsam x1600 serisi minimum sistem gereksinimi olarak açıklanmıştı. yani biraz kasması normal ama dediklerimi yaparsan epey bir farkedecek emin olabilirsin. bir de ekran kartı sürücüsünü güncellemeden önce eski sürümü bilgisayardan kaldırman gerekiyor. bu önemli unutma.