dodo97 ya arkadaşlar ben pes 6yı 2 yıldır oynuyorum master league yi yeni keşfettim ya master leaguede transfer nasıl yapabilirim!!!!:) ama harbiden geyik olsun diye deil nasıl yapabilirim???bulana bişey düşünürüz artık =)
Meursault Calendar da el işaretleri var bu transfer dönemi anlamına geliyor gidiyorsun el sıkışma işaretine giriyorsun search e giriyorsun (herhengi bir tanesine giriyorsun ben advanced search i tavsiye ederim) giriyosun istediğin özellikleri belirtiyorsun ardından oyuncu listesi geliyor beğendiğn oyuncuya basıyorsun istediği kadar parayı veriyorsun ondan sonra zamanı ilerletince success yazarsa takımına gelmiştir breakdown yazıyorsa gelmemiştir