Orjinal Mesajı Yazan: YoungCity_BlackMoney
yok yaff ne konu kapatması şimdi okudumda baya qüzel bi kariyer... ztn eren abide onu şakasına yapmıştır...
Galiba yanlış anlamışsın sen. Ben tartışmayı kapatın demek istedim. Biraz işlerim var devam edemiyorum ama akşam devam edeceğim...