myraven Arkadaşlar ben son kitserveri yükledim ama oyuna girdiğimde formaları göremiyorum ne yapmam lazım bi anlatırmısınız?
QURTULUSH_ ARKADAŞLAR BİRDE BU KİTSERVERİN İMG KLAÖSRÜNÜ TAM OLARAK NEREYE KOYACAĞIZ BİLGİ VERİRİ MİSİNİZ
myraven ben ne yaptımsa olmuyo ya nedendir annamadım tam olarak acıklayabilecek biri varmı gamepad kullanıyorum etkisi olurmu