arkadaşlar neler neler olmuş burda yav:eek:
Durun teker teker yorum yapalım yine :)
**Fatih:**düşüncelerimizi boşa çıkarmadın fatih helal olsun,o kadar sıkıntı arasındn bu sıralama,çok önemli bir başarı,devamını diliyoruz...daha iyi yerlere geleceksin inşallah..
**Sertaç:**Napmışsın birader yaa :p şaka bi yana,senden gerçekten de çok çok daha iyi bi performans bekliodum,niye böle oldu bilmiorum ama toparlasın devre arası die umuyorum..
**Caner:**Bursa'yı getirdiğin durum göz ardında kaldı Tottenham'a gidince,başarılı olacağına eminim Tottenham'da ...Ama oyunun büyük saçmalığını da burdan görebiliyoruz....Ben de İzmirspordan ayrılmış ordan Celta Vigoya geçmiştim :S..
Tekrardan başarılar arkadaşlar...;)