2013 yılının aralık ayındayım.Ayın 23-24ü gibi continue yaptığımda bu hatayla karşılaşıyorum ve oyundan atıyor./sezonluk emeklerim boşamı gitti.Nedeni ve çözüm nedir?Şöyle yazıyor:
A serious was encountered and the application will close.An error file has been generated in:
MURAT PC/C:/Users/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2008/crash dumps