Şu 2gb hediye başlayalı net hızım %20-25 oranında yavaşladı.Yani bu hediyeler yüzünden mi netim yavaş anlamadım.Önceden hep 950-1024 arası olan net şimdi 650-890 arası gidip geliyor.Bu konu hakkında bilgisi olan varmı?
Bir yandan verirken öbür yandan alıyorlar gibi geliyor bana.