merhaba ben umut almanyadan münih kentinden katiliyorum .. size tek bir sorum olucakti burdan ben stadlari ve tezahüratlari indirdim ama fifa 08 de almanca da olmuyor hep zorluk cikariyor yani almancada oynayamiyorum ve ingilzcede oynayabiliyorum ama stadlari göstermiyor birde üstelik tezahüratlar duyulmuyor.. ben fifa08 torrent.to dan indirdim acaba original diyemi olmuyor yoksa bunun arkasinda baska bisey mi var soruma cvp verebilirseniz cok sevinirim yada yardimci olabilirseniz cok tsk ederim size...
bana cvp yazmak icin beni profilimde de bulabilirsiniz size simdiden bol bol eglenceler ...
samsunlu_55
p.s bu arada benim ismim umut .. :-D