jaydee 1280*800 yapıyorum oyun yavaslıyor cok medium da denedim gene kasıyor , ekran kartıeda kotu deil yani bu kadar kasma yapması dogalmı yada 1280*800 icin wide yama varmı acaba ?
Cesc Aynı özellikteki laptop ile masaüstü pcnin performansları arasında baya bi fark oluyo. Bu yüzden laptopta kasması doğal.
jaydee full detay kasmıcam zate ama daha dusuk cozunurluklerde high da oynatması lazım sonucta 8600 bu