N20 Daha fazla tahrik unsuru yaratma istersen. Bizde aydınlar, pendikler, budapeşteler mi diyelim. Milan gider 2. lig takımına yenilir, Arsenal gider tottenham dan 4 fark yer. Her cümlenizde birbirinize laf sokmak zorundamısınız ?
cracks sezai sende bi acaipsin tahrik etme diyosun uyarı diyosun ama o yazıları yazmadan || yapıyosun. ilginç tabi.