veNev Ben arkadaşlar UCL 2006-2007 Oynuyorum ve çok beğendim ama formalar eski ya pek zevk vermiyo rica etsem özellikle kırmızı uefa formasını yaparsanız çok sevinirim
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: veNev Ben arkadaşlar UCL 2006-2007 Oynuyorum ve çok beğendim ama formalar eski ya pek zevk vermiyo rica etsem özellikle kırmızı uefa formasını yaparsanız çok sevinirim alo burası fifa 07 bölümü uyan bide araştır biraz
veNev Orjinal Mesajı Yazan: Tilkos95 Orjinal Mesajı Yazan: veNev Ben arkadaşlar UCL 2006-2007 Oynuyorum ve çok beğendim ama formalar eski ya pek zevk vermiyo rica etsem özellikle kırmızı uefa formasını yaparsanız çok sevinirim alo burası fifa 07 bölümü uyan bide araştır biraz Önceden Aynıydı(Hem Templateleri Aynı Ondan Burda sordum ya varsa link ver+benim aradığımda sevmediğim şey koldaki çizgilerle gövdedekiler aynı hizada diil)
BURAK67100 http://soccercenter.net/forum/konu/100976/Tum-20072008-Galatasaray-Formalari minikit istersen cydely37@hotmail.com ekle