kasis_ames krampon yaması yaparken dosya büyük diye hataverio ve olmuo yama küçültmek için bi pro varmı yoqsa napmalıyım
Darkmute GAME GRAFFIC STUDIO değil AFS EXPLORER proramını kullanacaksın bişeyleri değiştirirken . O program otomatik kendi ayarlıo.
PES 20000008 arkadaşlar ben pes 2008 e yama yapmak için afs expoler 3.7 yi yükledim ama yama nın nasıl yapılacağını bilmiyorum lütfen yardım edin.