beyler config oluşturamıyorsanız kolay yöntemi seleyeyim:
Bir tane hazır config bulun oyunun bulunduğu dosyadan(2006 da vardı 2008 var mı bilmiom ama). bulamazsanız internetten indirdiğiniz facepacklerden birinin config ini notpad ile açın sora gerekli yerleri değiştirin(id bulunduğu dizin vs) alın size config :D