mr_oy Evet arkiler fazla söze gerek yok alın size facepack yapmak http://rapidshare.com/files/85748284/Facepack_yap__305_m__305__by_mr_oy.rar.html yada http://files.filefront.com/Facepack+yap+305+m+305+yrar/;9996044;/fileinfo.html Buda fmXML http://files.filefront.com/fmXML+v02/;3921247;/fileinfo.html yada http://rapidshare.de/files/38461001/fmxml.exe.html NOT:TAMAMEN KENDİ YAPIMIMDIR NOT2:Yayınlayabilirsiniz... Emeğe saygı... Bi yorumu eksik etmeyelim... :D:D
mr_oy Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ kardeş hemen indiriyorum özel mesaj dedin ama neyse:D böle daha ii olmadımı herkes faydalansın:D
mr_oy Orjinal Mesajı Yazan: rappersago aradığım bişeydi. çok sağol... bişey değil forumda bazı arkadaşlar soruyo burdan bakabilirler:D
wanted_cancan çok makbule geçti hep konu açıyodum yardım diye ama kimse cevap yazmıyodu bu çok iyi oldu thanks
mr_oy tamam wanted_cancan flood yapmışsın neyse Id demek oyundaki dosya isimleri gibi bişey görmek için oyuna başlamadan önce seçeneklerden Unique ID seçenegini seç ve son olarak fmXML i yeniledim:D
wanted_cancan link kırık.he birde adobe Photoshop un cs2 sini indirebileceğimiz bir link de koyar mısın?şimdiden teşekkürler
mr_oy Orjinal Mesajı Yazan: wanted_cancan link kırık.he birde adobe Photoshop un cs2 sini indirebileceğimiz bir link de koyar mısın?şimdiden teşekkürler link denendi çalışıor Adobe yi google yazarak arasan bulursun herşeyi devletten bekleme:D