NiGhTMaRe_Nash Arkadaslar ben nba 06 hastasıyım.ve oynamak ıstıyenlerle online oynamak ısterım.yanlız bunu nasıl yapacagımı tam olarak hatırlamıyorum.yardım edersenız sevınırım.