yusuf5494 NASA'nın Mars'a gönderdiği Spirit adlı keşif aracının gönderdiği görüntülerde oturmuş gibi görülen bir 'yaratık' tespit edildi. devamı
yusuf5494 haberin devamında başka fotoğraflarda var... bence doğru olabilir...o kadar uzaylı uzaylı dedik...çıktılar işte... ayrıca haber kaynağı da sağlam görünüyor..
@lper 1970 lerde o yüz şekline benzeyen ve bir de yanında piramidimsi yapı bulunduran yeryüzü şekilleri silsilesi de benzer bi etki yaratmıştı, bu seferki daha ciddi gibi.
mehmet_1905 uzaylı uzaylı dediler işte çıktı en delikanlısından :))) yakında dünyayada saldırılar bunlar... ahahahahha önemli bir sorun söz konusu deil bence..
yusuf5494 yok yok biraz türesinler... birazda teknolojileri gelişsin... dünyaya ancak saldırılar.... :) :) :) :D :D :D
becke http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0.7607236&id=1&galeriid=2675#galeriStart http://www.hurriyet.com.tr/dunya/8077868.asp?gid=180&sz=70147
yusuf5494 birkaç sene önce bir tv kanalında bir kadın kendisini uzaylıların kaçırdığını iddia ediyordu...elinde fotoğraflar vardı... bence bu işler psikoloji ile ilgili...psikolojiniz bozulmuşsa uzaylıda görürsünüz...uzayada gidersiniz.
N.G. BARISH :eek: Vay be, bana kalirsa hayat var orda. Eger gercek ise merak ediyorum buraya gelirlermi?
yusuf5494 bizimkiler onları bırakmaz...onlardan önce biz gideriz onların yanına...onları orada öldürürüz...onlar buraya gelse onları yine öldürürüz... en iyisi onlar insanoğlunun ulaşamayacağı bir yere taşınsınlar...onlar için üzüldüm... bağırıyorlardır uzaydan: -''Biz dostuuuuuuz!''
zekicocuk Bu konuya çok yorum yaptım ama şunu da söleyim; Bu adamlar önce üstlerine başlarına doğru düzgün kıyafet bulsunlar sonra bize saldırsınlar:D:D Bu ne la böle mağara adamları gibi?
aemreb evet banada öyle geldi crdsa katılıyorum cansız bir yaratık gibi duruyor ama... ya abi bende bu uzaylılar salak ya:D
Barrett ** Abi millet uzaylı var mı yok mu die tartışırken biz de var olup olmadığı belli olmayan uzaylının zekâ seviyesi hakkında varsayımlarda bulunuyoruz :) **