arkadaşlar oyunu high ta açıyorum oynanıyor oynarken gayet akıcı fakat yakından gösterirken falan kasılıo biraz medium yapınca da bir sorunla karşılaşıldı pes2008 kapatılacak dio low da çalışıyor ama çok berbat yardım edin lütfen bi de bu kitserver ile ufak tefek kasma sorunları hallediliomuş aceba nasıl yükleyebilirim