goalmachine7 arkadaşlar ben de oyun açılıyor maç dizilişlerini felan ayarkıyorum tam maç başlııcak hata veriyo pes 2008 bi hata ile karşıaştı diyor... lütfen yardım...
Justcool walla kardes hıc bılgım yok ama galiba cd dendır git aldıgın cd cıye yenısını ıste weya windows guvenlık duvarını kaldırıp yeniden dene.ya da sorun pc dendir
goalmachine7 arkadaş cv_1 dosyası nerdeki ve de nasıl yeniliyicem bi siteden indirip mi cv_1 olduğu yere koyup değiştir diicem???