dogan_1977 valla kardeşim ümit karan dışındaki bütün facelerin çok güzel.ümit karanın benzerlik sorunu var.ama serdar özkan özellikle resim gibi.serdarın saçınada update çekersen tam mükemmel olur.emeğine sağlık
ua_boys of hell ümit in burnu dudek e benziyor sanki i.toraman ın gözlerini düzeltmelisin hasan ın yüz rengini daha kırmızı yaparsan iyi olur diğerleri süper
dssgc kafayı basık yapamam peste yüz seklini değiştiremiyosun fifadaki faceimi bulabilirsen orda tam oldu yüz sekli ama peste değiştiremiyon bu yüzden yüz sekli pek uygun olmadı farkettim
dssgc hmm ben oeditten ayarlanamaz dedim oyun içinde ayarlayabiliyo onu ayarlarımda yama olarak verdiğimde bin dosyasını öyle olurmu olmaz heralde pesten pek anlamam sadece face le işim :D
serginho_20 çalışmalarının devamını diliyorum ilerde çok iyi bir facemaker olabilirsin ama çalışırsan bu linocln ün falan linkı varmı?