sky captain arkadaşlar orjinal aldım oyunu kayıt yaptım fakat online bastığımda isim ve şifremi hatalı yazıyor neden acaba bi türlü olmadı giriş yapmıyor...sonra kendiliğinden sayfa açıyor sayfada hatalı oluyor..