mehmet_1905 Arakdaslar pes 2008 türkçe spiker karşınızda (demo) türkçe spiker 4 bölümden oluşmaktadır.1 klasör de birleştiriniz herhangi bir part a sağ tıklayıp dosyaları çıkart a tıklayınız.1 klasör de birleştiriniz ekrana gelen pencereden bunu kopyala-yapıştır yapınız C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008\img ve tamam a tıklayınız.bu kadar.www.turkcespiker.com dan orjinalini indirebilirsiniz.... işte link: part 1: http://www.filefactory.com/dlf/f/a7045b/b/3/h/f249ab26fa1661b627d4e7c142698ce0/j/0 part 2: http://www.filefactory.com/dlf/f/801a39/b/5/h/e771b12d9c1c7e74aa7ad31b5d6f272c/j/0 part 3: http://www.filefactory.com/dlf/f/0cda09/b/7/h/876f50cb21d7d26739fddf7d5859cce0/j/0 part 4: http://www.filefactory.com/dlf/f/c0dada/b/8/h/639f584abc44bf21a7728a5068248f18/j/0 http://www.turkcespiker.com dan alıntıdır ...
Darkmute Orjinal Mesajı Yazan: xenoa şakamı bu arkadaşım ispanyolca bu ? o değil olan ingilizce spikerime oldu off Ben diycektim zaten kimse indirmesin die. Sonuna "emeğe saygı" yazdığına göre bunda bi dandiklik var demiştim.
mehmet_1905 Orjinal Mesajı Yazan: xenoa şakamı bu arkadaşım ispanyolca bu ? o değil olan ingilizce spikerime oldu off olurmu abi bunu ztn ben kendm indrdim. tr spiker isterseniz detaylı bilgi vrebilirim..."mehmet.alici@hotmail.com"
mehmet_1905 Orjinal Mesajı Yazan: Burak495 izin aldın mı yapan spikerde HAKLARI VAR Sölemesi benden.... adını duyurması yetermiş... ztn bende http://www.turkcespiker.com dedim zaten