**Ben bugün FIFA 2008 aldım. Yükledim çalıştırdım herşey güzel ekran filan ama klavyede yön tuşlarından ağaşı yön okuna tıkladıktan sonra aşağı tuşunu bırakmadan sola yada sağa gidemiyorum adam öyle kalıyo bırakıncada 1-2 saniyelik bir bekleme oluyo tekrar hareketlenene kadar lütfen çözümünü bilen cevaplasın.**