pescimert Buyrun ben yaptım ilk formam ama bazı hatalar olabilir bazı logoları galatasaray kırmızı uefadan aldım
pescimert yaw şimdi bunu kaydet bilgisayarına sora kitserver da gs nin içine gx die bi dosya a. içine at config ve numaraları ayarla bitti (biraz zahmetli)
pescimert yorumlarınız için saolun logo ve çorap update (dün maçta olmama rağmen çorapları yanlış hatırlamışım:D )
pescimert abiicim bunu niye buraya koydunki ben fantazi forma yapmadım bu gerçek forma sennki fantezi anlayamadım neyse
pescimert abiicim bunu niye buraya koydunki ben fantazi forma yapmadım bu gerçek forma sennki fantezi anlayamadım neyse