Alex zaten muhteşem abartılmış mübarek Ronaldinho daha ne kadar iyi yapabilirler ki ? Zaten insanüstü goller atıyor.Kezman kesinlikle düşürülmeli o nedir ya .:S FB de zaten Alex-Kezmanı oynatın tek başlarına takımı şampiyon yaparlar...Bide İlhan Parlak var Henry'nin Türk versiyonu :) Ona iyi bi update çekmek gerek...
Galatasaray'da kesinlikle Barış'ı arttırmaları lazım :S Hiç özen gösterilmemiş :rolleyes: Hakan Şükür'ü de biraz düşürmek gerek..Artık yaşlandı:)
BJK'de dediğin gibi Delgado&Tello arttırılabilir..Holosko'da transfer olduğu için daha fazla özen gösterilcek ve arttırılcaktır..
İlhan Parlak benzeri bir oyuncuda Tevfik Köse..Çok fena olmuş ya :S Biraz düşürülecektir.En azından bence..
Mehmet Topuz'a fena şut çekme özelliği verilmiş ..Düşürülecekse onun şutları biraz düşürülmelidir..
Özer Hurmacı bende çok vasat gözüküyor.Özellikleri biraz arttırılmalıdır..
Tabi bu oyuncular herkesin gözü önünde daha bir sürü isim vardır , düzeltilmesi gereken.
Bunun dışında daha bir sürü şey vardır..Bakalım TR'ye update yapcaklarmı..801'de hiçbirşey yapılmamıştı..Bunda yapılcaksa böyle şeylere dikkat etmeleri lazım..Alt liglerede biraz özen gösterilmesi gerek..Şimdilik bu kadar :o