arkadaslar ben çözemedim siz bana yardım edin pes 2008 de kenidi yapıp facesini fln yapıp kaydedip çıkıyorum daha sonra oyunu kapatıp tekrar açtıımda yükleye basıorum oluşturduum oyuncu gelior ama kendisi siyah hiç birşeyi belli olmuyor ama oyunu kapatmadan maça girdiimde oyuncu çok ii bir sekilde görünüor lütfen yardım edin!!!!!